Pucko

There's nothin' there to hide

2007-08-23 @ 23:01:33

Jag åkte själv på natten.. Klart att tankarna flyger runt då. Man tänker ju på allt möjligt när man åker själv.
Jag sträckte mig efter en skiva där i mörkret.. fick tag i en. Vilken låt kommer inte ur högtalarna då? Jo.. just den.

There's no love - like your love
And no other - could give more love
There's nowhere - unless you're there
All the time - all the way



Varför lyssnar jag inte bara? Allt som tankarna säger mig.. men det är mer komplicerat än så.

Tappa mig inte bara.


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

-

2007-08-17 @ 11:54:25

du äter upp mig.

image18

Stay, you don't have to go.
Stay, stay with me.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

En liten misse.

2007-08-16 @ 15:55:12

Jag vill ha en kattunge. Eller.. jag vill ju ha en katt. Men det är ju en kattunge från början. Jag är inte en sån som vill ha en kattunge bara för att den är söt. Det är ju katten jag vill åt! :)
Men jag vill verkligen ha en. Jag märker ju det...
Nu nu nu!
Jag vill gärna ha en svartvit :)

image15



image16
Gärna vill jag ha Sune tillbaka <3


Du som körde på honom, tvi dig!!
Idiot är du som inte stannar o kommer o knackar på.
Låter honom ligga o lida. Du är dum i huvudet!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

hon och jag.

2007-08-01 @ 09:49:17

image12

me and my love






Rosa syns oxå där i bakgrunden :)



Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

vad bjuder helgen på?

2007-08-01 @ 09:43:40

på jobbet igen.. tråk. men nu behöver jag inte sitta i kassan hela dagarna iaf. Kassören är tillbaka så jag sitter bara från 9-14 sen kommer hon. Jag har ju lunch där emellan oxå så det blir inte så mkt i kassan.
svårt att hitta på nåt att göra på eftermiddagen dock.. men det går väl.

undrar hur jag ska göra i helgen.. det är ju Roslagsloppet och det vill man ju gärna åka på. Men jag kan oxå åka upp till Dalarna. Är Classic Car Week där. men jag åker inte upp dit för att festa.. kan ju inte göra det för då får man ju maffian på sig. Orkar inte hålla på. Men Jesper jobbar ju samtidigt hela helgen så då kanske det inte är så kul att vara där.. Kanske får åka upp på söndagen då.

Idag måste jag tvätta. Allt är skitigt sen yran.. kommer ju hem så sent så man hinner ju inte tvätta så mkt ändå. Får nog hålla på några dagar.

Snart är det cityfesten oxå! Det ska bli riktigt skoj. Då är det bara att festa loss :D
ska bli riktigt kul..

jag vet faktiskt ingenting.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()