Pucko

rullar på..

2007-11-04 @ 21:46:54

mycket har hänt.. Jag har fått jobb, vilket är mkt härligt! Jag jobbar nu på Svenska Däckgrossisten. Eller med andra ord: www.nordendack.se
Det är ett mycket roligt jobb med väldigt skojiga jobbarkompisar! :) Det är skönt att man trivs.

I helgen har jag lekt med Eve. Det har varit nice som attans! Men vi var lite osociala mot varandra ibland. Men vi gillade det! :P vi var upptagna med vårt helt enkelt.

Snart kanske man flyttar hemifrån igen oxå.. Eller det är väl så gott som klart antar jag. Jag ska få ett samtal imorn. Den är så fin lägenheten! Helt nyrustad o allt. Är väldigt glad att just jag fick den! :) ibland ska man ju ha tur.
Skönt att den ligger precis vid jobbet oxå. Det är inte dåligt!

Neej.. nu är det väl dax för mig att lägga mig i sängen. Jag har ju köpt en ny bok som jag läser! Därför är det ganska mysigt att lägga sig!

Men jag saknar den söta lilla.. han är i London över helgen. Det har verkligen varit en pina! Jag saknar honom massor. Men snart är han hemma igen! :) love you.

thats that!

xo xo 
// Sandra

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()