Pucko

inventering.

2007-09-22 @ 13:30:04

sitter på jobbet. I kassan förtillfället.. jag väntar på att klockan ska bli två så jag får gå och äta! Sen efter maten så tar inventering vid.. Uscha mej! Det kommer nog ta sin tid må jag säga..
Jobbigt.
Sen kommer mor o hämtar mig så handlar vi tacos till ikväll! Efter att jag gäst maten tänkte jag dra över till Madde för lite mys med film o så. Trevligt!
Jag skulle kanske hellre mysa med en pojke men det går ju inte nu..
Inte kan jag bara säga liksom..
Sorry Madde men jag skulle tyvärr byta ut dej då! :P

Imorn blir det mer inventering.. oj oj! Det tar aldrig slut ska du se.

Sen blir det tillbaka till 100% fritid. :) just nu så trivs jag med det för lönen rullar ändå in i slutet av månaden!

Jag hoppas att Susanna o jag kan träffas på måndag iaf. Jag är ju ledig så det ska nog gå! Saknar ju henne sjukt mkt!

image24
Underbar bild!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

faster Sandra!

2007-09-11 @ 17:38:27

Jag ska bli faster!
Hur glad är inte jag nu. :)

I mars så kommer den lilla söta. Längtar redan ihjäl mig.
Lyckan är total!

image23

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

dagarna.

2007-09-07 @ 22:12:35

image22

Please, let's make it shine through.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

den kalla vintern.

2007-09-04 @ 13:54:43

You say love is just a lie
And it always ends with a sad goodbye
It makes you hurt
It makes you cry
But I say wait
Let me try

Let me lay my hands on upon your heart
And see if they can heal
Those secrets scars of loneliness
That you cannot conceal
I will wipe away the saddest tear
That falls from your blue eyes
My love can heal the hurt you feel
Let me try

You say you know how it would end
That you'll wake up alone again
But love that's true won't say goodbye
And if you'll only
Let me try
image20

Låt oss göra vintern till vår tid.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()