Pucko

Mitt kex.

2008-01-29 @ 22:50:11

image27

Saknar dig göken min!
Kom hem o lek med mig i massor :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

vardagligt.

2008-01-11 @ 19:34:42

man har ju inte varit den bästa bloggaren på ett tag nu.. Men det är så mycket att stå i nuförtiden!
På jobbet är det mycket hela tiden. Men nu är det roliga saker man håller på med! :)

Sen har man ju lyckats skaffa sig en lägenhet oxå. :) I tierp. Precis vid jobbet. Helt sjuuukt skönt!
Flyttar in 1 feb. Nice.. Den är stor och nyrustad är den!

Annars så flyter ju livet förbi som vanligt tycker jag.. man jobbar o sover mest.

Eve har flyttat till Tyskland. Fett konstigt! Man saknar ju henne sjukt mycket såklart. Men hon kommer hem snart och hälsar på igen! Hon kan inte hålla sig ifrån vårt vackra land ;)
Typiskt att hon ska flytta när jag flyttar till Tierp.

Madde har flyttat till Gävle. Jätte mysig lägenhet! Då har man ett pitstop där med då ;)
Kan bli en del hängande i Gävle igen alltså.. Det gillar vi.

Jag undrar hur det kommer bli med mitt pluggande.. funderar endel på det nu. Just nu känns det som om det inte kommer bli nå plugg till hösten heller. Kom ju in i vår men då hade jag ju fått jobb o allt. Nu känns det som om jag kan jobba ett bra tag faktiskt. O sen vill jag resa innan jag pluggar. Och jag vet ju faktiskt egentligen inte vad jag vill plugga.. ska väl komma på det oxå. Suck!

Susanna ringde mig i måndags. Riktigt kul att snacka med henne igen! Saknar henne jämt. Vi måste ses oftare!
För henne gick allt bra nu oxå. Skönt att höra!

Well well.. nu är det helg. Fett skönt! Kommer bli väldigt lugnt. Har lyckats blivit sjuk.. men det är ju inte så konstigt när alla på jobbet har varit förkylda. Kanske ska ta tag o städa mitt rum som mamma tjatar om hela tiden.. Hon har ju rätt i att jag faktiskt flyttar snart. Kan ju vara bra att börja packa. Jag vill bara få lön o shoppa grejer! :)

Nu är det snart Let's Dance. Får se om de kan svänga sina lurviga!


image25



ox ox

/ Sandra

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()