Pucko

På väg.

2008-06-19 @ 22:10:16

Nu sitter jag brevid syrran på väg upp till vår stuga. Hon har trådlöst, fett nice!
Skulle inte följa med egentligen men kastade mig hastigt in i bilen o följde med. Åker hem på midsommardagen o festar med vänner :)

Idag har vi käkat midsommar-middag på jobbet. Det varhurnice som helst!  O så åt vi tårta för Andersson slutade idag. Skit tråkigt faktist.. Han är ju typ bäst på jobbet. Men men.. livet går vidare för alla. För mig med snart kanske..


Snart ska jag åka till Tyskland oxå. Men jag måste bara få ledigt oxå. Hoppas att det inte blir nå problem.

Faan.. vikttenh har gått uppåt ett tag nu! Helt sjukt.. måste göras nåt åt det. Men nu har man ju köpt boxningssäck.

Well gott folk. Vi ses i dimma! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()