Pucko

Sånt där då.

2008-03-19 @ 19:09:49

Nu har det varit länge sen som vanligt.. Det rullar väl på. Jag jobbar för fullt och det går framåt.
Vi har mycket för oss hela tiden.. Nu ska jag börja sköta ekonomin oxå. Det lär gå bra tror jag.

Annars så är väl jag o Madde ute typ jämt :) Det är riktigt skoj! Men man blir ju lite sliten.

Snart är det påsk. Det ska bli härligt att ha lite ledigt!

Snart kommer det en bebis oxå! Eller jag vill att den ska komma snart.. Den är planerad till den 25:e men jag hoppas att hon klämmer ur sig den tidigare! Jag börjar blir lite otålig.

På fredag blir det troligtvis möbeln. Lite bugg! :) hoppas Martin vill följa med.

Well well.. jag orkar aldrig skriva nåt!

Jo, förresten. Video killed the radiostar!

Pusshej!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()