Pucko

hemma hos Hugo.

2008-11-15 @ 15:46:18

Idag är det lördag och jag har åkt hem till Hugo :) Jag skulle gå ut på en motionsrunda men det hann jag inte med så då blev det kaffe och sockerkaka när jag ko m till Hugo istället! Han har precis vaknat nu och är som vanligt sjukt glad. Så himla söt!

Jag har i alla fall varit duktig och lagat bra mat idag. Corn med wok och cous cous :) Nu verkar det som om jag blir här hela kvällen.. det bjuds på fläskfilé och klyftpotatis senare!
Om ett tag är det fotboll på tv. Ska väl vi kolla på :) Sen är det ju Stjärnor på is. Det ska vi nog kika lite på. En mysig kväll helt enkelt!

Det suger ju när Eve jobbar hela helgen.. Hon ska ju vara hemma o leka med mig! Nu får det bli på kvällstid.

Well well.. Nu ska jag kolla på när Hugo äter mat!

Lev väl!

Signerat,
Sandra


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

lördag.

2008-11-01 @ 11:46:37

Idag är det lördag och jag är hundvakt åt systers hund Tindra. Det gör att jag vaktnade tidigt idag, vilket faktiskt var skönt. Jag somnade iofs sjukt tidigt igår också. Det var meningen att jag skulle vara kvar hos mamma o pappa och kolla på Idol men jag pallade till första pausen sen drog jag hem.. Vid tio kunde jag inte hålla ögonen öppna längre och jag slocknade med Tindra i sängen..

Idag vaknade jag till en stört stökig lägenhet.. Men orka palla det idag! Istället tvättar jag lite just nu. Städning är ett typsikt söndagsgöra. :)

Så snart jag kan ha i en ny maskin med tvätt så ska jag och Tindra gå på en låååång promenad. Det ska bli himla skönt. Sen så borde jag nog städa lite. Men jag känner på mig att jag inte kommer att göra det.

Senare i eftermiddag ska jag iaf åka in med Tindra till Linn. Då ska jag dra förbi mamma först och äta tacos-rester och byta bil. Sen blir det nog lite shopping för min del. Men väldigt lite och mest grejer till lägenheten hade jag tänkt.

Madde är hemma i helgen :) Vi lär inte ses förrän på söndag. Känns lite weird. Men det får man ta!


I veckan har det varit massa jobb som gällt. Men nu lär det dra igång värre än någonsin när det börjar komma snö och graderna kryper ner. Faan..

Jag fick iaf en positiv överraskning när jag kom hem igår kväll. Jag hade massor med kanaler på tv:n! till och med canal+ o sånt. Skit bra! :) Sen funkar internet nu oxå, vilken är sinnessjukt bra!

En liten bild på Hugo och hans pappa :)








I need you love to hold me up.

Signerat,Pucko



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()