Pucko

Min fru.

2008-09-18 @ 18:11:13

All kärlek till dig, mitt hjärta!


Som vi säger, vi är ju coolast.


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

tråktisdag.

2008-09-09 @ 23:14:01

Säg att vi ska ut och springa i regnet. Vi ska hoppa i pölar och bli blöta för att vi vill. Vi ska ramla på gräset och bli skitiga för att det är roligt. Sen går vi in och dricker varm choklad med blött hår och får röda kinder för att det blir varmt.

Då älskar jag dig.



Eve, du är min bästa!
Madde, jag längtar efter dig!
Emil, jag saknar dig!
Mamma, du är bäst!
Pappa, du är kunglig!
Linn, du är närmast mig!
Christer, du är den finaste pappan jag sett!
Emelie, du är underbar!
Hugo, du är en ängel!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

weekend!

2008-09-06 @ 21:52:52

Idag är det lördag. Jag har ätit en lyxfrukost med mig själv.. Faan va bra den blev! I sällskap hade jag iofs två skvallertidningar. Och tv:n såklart..
Men tyvärr så blev min helt underbara stund på morgonen störd av min första grannfejd. SUCK! Undrar om jag är en riktigt sugig granne? Aja.. surkärringar! 

Jag var i alla fall uppe med tuppen. Mycket skönt. Jag tryckte mobilen full med ny musik och gav mig ut på en runda.. Skönt!



Vid två vankades det kalasfika hos Eve. Jag kom lite senare.. Massor med gott bjöds det på! O jag kollade igenom albumet jag gav till Eve när hon åkte till Tyskland. Faan va coola vi är, man kan inte säga annat.

Efter det drog jag och frun till Vendel. Skulle till päronen o låna deras skrivare lite.. Först drog vi förbi Ottars o kollade en liten stund på fotboll. Det regnade o var mest jobbigt.. Men det fanns pojkar som var blöta o sprang runt :)

Vi träffade mina päron sen. Dom är bäst! "Jaaa! Ring upp honom fort nu då!!" "Skulle jag ringa upp honom?" Jaa, men ring på en gång nu då, han ringde precis!!!" "Så jag ska ringa?" "Neej du behöver inte ringa!!"
En underbar konversation mellan mina föräldrar. Den måste upplevas för att uppskattas :)
Wilma var söt. Men hon höll på att bli överkörd när vi kom. Inte av oss! hon sprang ut på vägen.. Hon är farlig för sig själv!
Mamma hade flippat..

Eve och jag drog o köpte pizza i Tierp och tröck hemma hos mig. Vanligt tv-, dator-, tidninghäng. Jag har slagit in doppresenten. Den kommer att bli såå bra! :)
Nu tittar Eve i en bunt gamla skolkataloger som jag hittade hemma i garderoben. Haha, klockrent! Vi får se om det blir till att mms:a några utvalda bilder till folk...... :D


Imorn är det dop i Tegelsmora kyrka.  Hugo Alvar Ekh :) Jag ska sjunga och Martin ska spela till. Jag har haft ont i halsen hela veckan och har det fortfarande.. Vilket bådar sjukt illa. Men va faan.. Det är bara att gala i för faen ! Över på två min.. Oj jag var hes. Sånt skit händer ni vet! Kukhuven.. haha, nej då! nu driver jag bara :)

Hjärtat!

Imornkväll gäller bio á la Tierp. Arn. It's good. Goooood!

Nu ska jag oxå glo på skolfoton ;)

Signerat,
Sandra

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()