Pucko

ni vet att det är måndag?

2009-04-27 @ 22:17:57

Hej där.

Ja ja... jag blev inte så duktig ändå. Jag trodde verkligen att jag skulle vara tillbaka med besked, det kändes så. Men riktigt så blev det inte. Well.. nu börjar känslan falla på igen. :)

Idag har jag jobbat, det var ju måndag. Jag jobbade 6.30-18.00. Jag hade eg det sena skiftet. Då börjar man 9 och slutar 18. Men.. det är måndag och då är det massor att göra. MEN! Det här var ändå en sjukt härlig måndag. Telefonen var förhållandevis väldigt lugn. En lagom telefondag måste jag säga.. Skönt! Jag och Thomas hann med massor med mail medans vi svarade i telen. Härligt! Iofs så kände jag mig efter i min planering vid fikat o fick lite panik. Men what the heck, lite efter ska man vara i de här tiderna. Ändå var inte Pierre på jobbet idag..

Det har blivit en del Valborgs-snack på jobbet nu, vilket har börjat göra mig sjukt taggad! :) Härligt. Nu är det klart också. Sandra slutar kl 12. Weeeei! Då åker de tre bockarna bruse till stan med drickan i högsta hugg! Herligt kommer det bli.

Idag har jag fått besök av världens finaste. Lite mys och lite god mat. Men alltså SHIT! Jag tror jag känt mitt första blodsockerfall. Fan vad sjuk och läskigt det kändes. När klockan var efter 5 o jag var på jobbet så blev jag bara helt matt. Började känns mig yr och allmänt matt. OCH extrem hunger. Kändes som om man skulle svimma. När jag insåg att jag skulle köra bil till Tierp så sa min hjärna: Neej.. men allså nej! Det där går inte.. du orkar inte. Stört. Jag var så sjukt så sjukt hungrig. Åt som en gris sen, och allt blev bra igen :)

Sedan så drog jag ut på en runda runt Tierp i det fina vädret. Det var härligt! Jag tog med mig mina stavar för första gången i år. Men det var inge kul med dem.. Jag höll dem i händerna mesta biten.. Men jag blev iofs mer svettig med dem.. Jaja, tål att testas igen.

Vid hemgången lagade jag lax och ris för att ha i matlåda imorn. Hoppas att de kommer smaka bra... Jag har också gjort en juciedrink på de apelsiner som var på väg att bli dåliga. Det är så sjukt gott! Mm..

Jag måste styra upp en hemgång kl 17 någon dag i veckan så jag kan dra till Tierp o kolla om det finns någon fin kläd jag kan köpa mig..

Nu ska jag kolla lite kläder på nätet sen en dusch. Fräsh ner i sängen sen. Jag lär slockna som en halvdöd ko. När jag sov hos syster i helgen så trodde hon att jag dog. Jag somnade på 1 sek. Härligt när man fortsätter att prata med någon som redan är long gone.. Hah, trött som fan!

See you some other time.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu då.

2009-04-19 @ 22:02:59

Haaaaaaaaaaaaaalllllååååååååååååååååååååååååååå BLOGGVÄRLDEN!!!!!!

Nu är Sandra tillbaka... :)


Eller jaa.. man vill ju inte lova ett slaviskt bloggande, kan bli mest sporadiskt (yes, jag fick med detta älskvärda ord så tidigt i blogginlägget. Success!). Nu jobbar jag massa så dagarna skenar iväg.

I helgen har jag bott i Vendel. Det enda jag skulle göra har jag inte gjort. Vilket var byta däck och städa bilen. Jag är så dåligt. Det blev tyvärr så för att jag inte kunde rucka på bultarna. De satt som berget! Fuck. Biljävel. Well.. jag fick ge upp. Sen kom de starka männen in för sent så då kunde man ju inte få hjälp. De hade kört ved hela helgen så de var trötta.

Så i helgen har jag istället umgåtts med mamma och Hugo mest. I fredags hade mamma kalasbjudning. Jag kom dit och började med att dra ut o springa! Si jäla bra. Blev runt affärn. Det ringde under rundan så det blev inte allt för mycket spring :)
På lördagen kom Hugo för att stanna över natten. Mamma och pappa hade lite vuxengrillning hemma i Persby. Det gick jättebra! Vid kvällningen tog jag ut Tindra på en springrunda. Då blev det runt Umberga. Den gången gick det bra! Jag joggade mycket och hade ett skönt tempo på gången. På slutet blev det massa hopp o studs och muppande! Hah, härligt att gå på landet där folk inte ser.. Eller? :)

På sista sträckan hem blev det massa boxande i luften oxå.. :P Jag mindes tillbaka när jag gick på BodyCombat i Strängnäs. Det var så kul! Måste få upp säcken nu.. Blir nog någon grej hos mamma o pappa där jag kan hänga den.

Nu går Filip o Fredrik på tv. Shit vilket asgarv jag utgav nu! De är så sjuka. Wrestling, verkligen deras grej!

Blää.. jag måste duscha. Men det blir skönt.

Ha det fint! Imorn börjar jag kl 6.30. Weeiii!

Pusshej, love you bejb!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()