Pucko

jul.

2009-12-27 @ 13:26:43

Nu undrar jag varför jag sitter framför datorn och lyssnar på musik? Kan det vara för att jag bestämt att jag ska plugga idag.. :P

Men det får nog bli lite om ett tag. Annars går det utför.

Julen har varit bra! Mysigt med familjen. Precis så jag vill ha det! Juldagen var skoj på Möbeln. En klassiker.
Nyår kommer bli lugn för mig. Jag känner inte för att pumpa upp ett partyhumör för det. Jag håller på det tills jag fyller år. :)

Hoppas att det blir en skoj fest när jag fyller år. Jag kommer att vara pepp iaf!

Nu ska jag fördriva tiden lite.. Vill att någon ska hitta på nåt med mig ikväll. Mamma och pappa har bjudit över folk och jag tror inte jag pallar med det. Jag vill åka pulka! Lek med mig då.

Well well.. bara att ta tag i kalkylering och beslutsanalys.

Puss till mina fina vänner! Ni var snyggast på juldagen :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback