Pucko

onsdag.

2010-04-07 @ 09:28:57

Idag ska jag på kalas. Emelie fyllde ju år 1 april men då var ju vi i staugi! Så idag blir det kakor och bullar i Persbylånga. Det gillar jag. Mamma är snäll och står beredd med lasagne när jag kommer från tåget direkt från Sthlm. Gulle hon! Jag är sugen på att gå ut på ett glas i helgen. Jag borde inte vara det eftersom jag var i princip i söndags efter dagen innan! Jag har väl egentligen inte råd heller, men vaa faan! Får se om jag kan få med mig några fina damer ut på en bar! Annars så kommer helgen vara ämnad för plugg. Dugga nästa vecka.. Allt känns mest lite förvirrande just nu. Massa variabler och funktioner! Gaaah! Nu sitter jag här i Stlm och väntar på att första föreläsningen för dagen ska börja. Längtar till lunch eftersom jag har så god mat.. :) Blää blää.. nu ska jag skriva ut! Hörs mina vänner.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback