Pucko

Oooooooo häääär kooooommer ett inlääääägg!

2010-03-08 @ 08:51:17

Tadaaa! Här kommer ett nytt inlägg! Jag gick upp tiiidigt idag. Det är så skönt att gå upp tidigt och sitta i soffan hela morgonen. Jag har tittat på Vakna med The Vocie. Jag gillart! Anledningen att jag gick upp var att jag blev väckt av en arbetande människa. Men det var mys! Nu ska jag strax börja plugga. Ska bli ordentligt med plugg idag! Till lunch ska jag laga potatis- och purjolökssoppa. Mmm! Längtar redan.. :) Faan. Nu drog jag en toapaus och insåg att pappret är slut. Får bli en promenad till affärn innan jag börjar med plugget. Hmm.. det var ju inte alls planerat. Aja.. solen är på väg så det blir bra. Jaa.. jag har ju kommit in i världens sjukaste period. Jag vill bara vara gravid och ha barn! Helt sjukt. Mamma säger att det är för att jag är som mest fertil just nu. Kanske? Men ååh.. Så går det ett program om unga mammor på tv såklart! Satt som klistrad. Men dom var iofs 14-15 år. Lite väl jobbigt. Jaja.. nu vill jag ha barn tydligen. Jobbigt om jag skulle bli gravid av misstag nu... Aja. Sedan har jag något annat att förtälla. Mest för att sätta press för mig själv ;P Jag har ju nu köpt ett träningskort. Så jag har bestämt att jag ska gå ner 6-7 kg. Nu säger jag det här också så får vi se hur det går! Jag har bokat in pass tis-torsd. och idag ska jag till Fyrishov och simma. Blir bra det här! Bara att köra hårt! Men.. om jag ser att jag blivit mkt "tajtare" men inte nått ner med massa kg så är jag ändå nöjd! Men jag har ett mål iaf... :) Nu ska jag göra mig redo för en promenad efter dasspapper. Då hinner jag lyssna på sista timmen av Morgonpasset i P3. HEEEJ HEEJ!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()