Pucko

26 nov.

2009-11-26 @ 08:54:51

Jaa! Då har pengarna rullat in igen. Enligt mina beräkningar så kommer de inte finnas många kronor kvar efter allt som jag måste betala.. :( Suger att vara student ibland.

Nu sitter jag i Sthlm på Uni. Strax ska jag vidare till biblioteket där vi (min grupp) ska jobba med lite räkneövningar. Hoppas det går bra. Kan vara lite kniviga tror jag..

Idag har vi föreläsning mellan 15.30 och 18.30, hur kul är det?! Stört. Bara för att det ska vara några andra i salen under dagen så fick vi ändra vår tid. Damn it!

På lördag är det inflyttningsfest hos syster! Weei! Jag tar med mig några människor från Sthlm dit.. :) Det blir skoj! Egentligen skulle jag behöva ha en "fest-fri" lördag för att plugga. Men den här festen är ett måste känns det som. På söndag är det julbord hos mor och far på eftermiddagen. Bra!

Nu: tors-lördag ca 15.00 PLUGG PLUGG!

Ps. Igår inträffade något helt sinnessjukt bra! Ds. ;)

Ha de!
Pusshej  // Sandra "Pucko".

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback