Pucko

En söndag.

2009-11-15 @ 16:40:35

Har varit en bra vecka och helg. Känns konstigt nu när plugget drar igång ordentligt igen.. Men jag tänker hänga på! Massor att läsa varje dag. Får bli till att lägga upp nåt sorts schema för det där.

Som sagt helgen har varit fin, mycket mys och lite lek med Hugo.

Idag har jag sovit länge :) Sen blev det en väldigt lång promenad för att hämta min cykel. Det var skönt faktiskt. Väl hemma, breakdown och sen Michael Jackson-städa. Hungring som en tok lagade jag makaroner och köttbullar. Good!

Nu blir det en dusch sen vidare till syster. Ska hjälpa henne med nå insynsskydd.

På fredag ska jag träffa killarna från gamla jobbet! Jag ska bjuda på pannkaka och vi ska säga hej då till Daniel som drar till Frankrike. Kommer bli skoj! På lördag är det maskerad i Tierp som gäller! Hoppas att jag får ihop allt till det jag vill vara.. Måste fixa det i veckan! :)

Duscha nu!

Ha det fint sköningar.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback