Pucko

sitter o fördriver tiden...

2009-11-02 @ 13:29:54

Jao.. kl 16 har jag tenta och jag är redan på Uni. Eller.. jag har varit här hela morgonen.
När jag satte mig ned för att läsa på lite inför tentan så kunde jag inte fokuser och det känns som att jag har bra grepp på saker, samtidigt som det inte tjänar något till att trycka in saker nu.

Så nu sitter jag bara och glor på nätet... :)
Efter tentan så ska vi dricka öl! Det gillas.

Jao.. helgerna framöver ska jag på massa fester! Det är sjukt bra. Mickes 30-årsfest, systers inflyttningsfest och sen en maskerad! Och jag har kommit på vad jag ska vara på maskeraden, det kommer bli bra!

Neej.. nu får jag lite tentaångest. Jag får gå till biblotektet och låtsats att läsa lite. :)

joo! Världens bästa grej, jag ska bli faster igen. Underbart! :)

Hörs då!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback