Pucko

En lång och rolig pluggdag!

2009-09-24 @ 00:01:58

Idag har jag haft en bra dag :) Kom till Uni vid kl 9. Jag och Madde satte igång med uppgiften. Gick bra!
Sedan blev det lunch med min superduper goda krovstroganoff. Ceasar kom och joinade oss, var evigheter sen man såg honom kändes det som! När han kom så började galenskaperna :) Vi blev galna hela gänget!

Föreläsning sen som blev väldigt väldigt avkortad. Det var schyst.. Jag och Madde fortsatte på uppgiften då och det gick så himla bra för mig! Mitt huvud var verkligen med! Madde tyckte jag var duktigt och jag var mest chockad :P Kanske är bra att ta paus från studierna? Då är hjärnan sugen på att jobba lite.. :)
Uppgiften tog mycket längre tid en vi trodde, och så blev det lite fel med det kan vi rätta till!

Efter det så blev det en öl med Lotta och Madde! Riktigt mysigt. Efter det så blev det hemgång och jag var hemma i lägenheten strax efter 23. En riktigt lång dag men den har varit full av skratt!

Fick ett väldigt mysigt sms idag också, ett sånt som man blir så glad av. Avsändare var allas vår käre Ceasar:
"Ni är så tokigt mysiga alla tre. Kul att ha er! Värt mer än, typ, 900 000.. Dollar!" :)

Nu behöver jag inte åka till Sthlm mer den här veckan.. vi är lediga tors-fre. Men med det här tempot som de har så blir det mycket seriösa självstudier de här dagarna. Hela dagarna! Tänkte gå upp tidigt imorn så jag kan få vakna i ro och ändå börja med plugget i tid.. Blir nog bra det.




Så här såg jag ut idag.
Gillar syrrans kamera, vill också ha!

Nu ska Sandra läsa i sin nya bok "En sorts kärlek" och sen sova väldigt gott! God natt!

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback