Pucko

På universitetet nu då..

2009-09-23 @ 09:30:01

Nu är man kommen till Universitetet.. har plockat ut en gratis kaffe och snabbkollar Facebook innan jag och Madde ska ge oss i kast med vår seminarieuppgift. :)

Redovisningskursen verkar hittills väldigt intressant/rolig MEN det går i ett stört högt tempo. Man får lägga manken till för att hänga med..

Så ligger den där hemtentan kvar och gror i tanken.. Undrar hur det går?? Det kan verkligen bli bra eller anus på den.. Båda delarna är möjliga.

Wääe wääe.. nu ska jag skriva ut lite lagtexter och sånt sen är det dax att producera! Blir en heldag här idag.. Vi måste säkert fortsätta att jobba med uppgiften efter föreläsningen, så då blir det ganska sent.

ÅH! Lyssnar alltid på P3 i mobilen när jag åker hit på morgonen och idag var Robert Gustavsson där en snabbis. Vilken hjälte! Han är så jävla bra. Jag skrattade högt för mig själv bland alla folk på tåget! :) Och när jag tänkte på allt han sagt så började jag skratta på vägen till tunnelbanan. Haha! Klockren människa. Ska lyssna på klippet igen när jag kommer hem ikväll!

Lev väl. / Sandra

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback