Pucko

Plugg-kläder, plugg-disk, plugg-trött.

2009-09-18 @ 02:42:16

Låt mig presentera: Plugg-kläderna!


Mycket viktigt med ett ben uppvikt. Det blev så när jag var i förtivlan-delen av hopp och förtvivlan, vilket har blivit temat för min hemtenta. Jag tänkte, det är menat att det ska vara så, om jag behåller det uppvikt så kommer det att gå så jävla bra! :P Det höll genom dans till och med..


Låt mig presentera: Plugg-disk!


Mmm.. definitivt en stor baksida av flera dagars plugg. Oooh! När jag är klar kan jag belöna mig själv med att diska lite! MEH! Någon borde diska åt en när man pluggar, och laga mat åt en. Kanske ska börja plugga hos mamma igen? :)

Låt mig presenter: Plugg-trött!


Ser lite ut som om jag står och sover med öppna ögon.. Och mina ögon beskriver ordet: Uppgivenhet.









För er som tagit er hela vägen ner hit: ETT PLUGG-PUCKO! :D




Med nöje :)


Jao, klockan är nu 02.36 och jag har lyckats få bort den hemska känslan i magen och känner mig tillfreds (känslan återkommer nog imorn mellan 10-12). Nej nej, jag har inte pluggat tills nu. Jag var tvungen att varva ner för att kunna sova kände jag.. Jag har kollat på Video Music Awards och glott på nätet. Nu ska jag lägga mig raklång i sängen, ta Rooney brevid mig och läsa till jag verkligen sover inom sekunder. Då får ingen dum känsla chans att ta sig fram! MOOOHAHAH! Din dag är imorn. Max till kl. 13.


Vad säger katten? Katt katt! :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback