Pucko

Senare än sent och kallare än kallast.

2010-01-08 @ 23:02:11

Jao. tåget var försenat och bussen fick jag vänta på i 20 min! KALLT!

Nu är jag äntligen hemma. Kl 23. Jobbigt. Skulle ju sova tidigt men så går det när man har skolarbete och dumma tåg.

Nu ska jag äta te och macka och sova sen. Jag har klätt mig för att sova: Långkalsonger, mjukisbyxor, två strumpor + fotbollsstrumpor, boxarlinne, underställströja och munktröja.. :) Det är kallt i min lägenhet och jag har glömt ett täcke hos mamma och pappa.

Imorn är det bjudning hos farmor. Hoppas jag hinner förbi cupen också!

Nu ska jag få i mig macka. Pusshej!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback